CONTACONTES VOLUNTARIS

La comissió de biblioteca va engegar l’any passat una activitat preciosa de contacontes dirigida als més petits de l’escola.

És una activitat totalment voluntària, on els alumnes que els agrada molt llegir i explicar contes baixen a les hores del pati i els fa passar una bona estona plena de màgia i aventures.

Aquest any, després de l’èxit rotund del curs passat, l’hem tornat a tirar endavant, i s’ha de dir que ràpidament han començat a sortir-ne voluntaris per a poder llegir-los un conte a les hores del pati. Quina meravella!

Les primeres voluntàries han sigut l’Ananda i la Maya, de la classe quart, que els han explicat el conte La muntanya de llibres més alta del mon, de Rocío Bonilla. Tots van gaudir moltíssim de l’experiència, tant la Maya i l’Ananda, com els més petits de l’escola que van quedar bocabadats amb elles.

Moltíssimes gràcies, noies!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *