Festa de Sant Jordi

El divendres 21 d’abril vàrem celebrar la festa de Sant Jordi a l’escola. Va ser un dia ple d’emocions, històries increïbles, roses, llibres i dracs…

Vam assistir a una xerrada sobre en Jordi Sabater i Pi, primatòleg i descobridor del “Floquet de neu”. El seu fill i avi d’un alumne del centre, l’Arnau Sabater, ens va explicar la seva apassionant història, vida i descobriments.

La Judith, la nostra companya mestra, ens va emocionar a tots i a totes amb la lectura recitada de diversos poemes.

Els padrins i padrines lectores van obsequiar amb un petit detall als seus fillols i filloles i van estar llegint conjuntament pels diversos espais del nostre edifici (hort, patis, …). va ser molt emotiu!!

Finalment, un dels moments més esperats: els Jocs Florals. Es va entregar un petit obsequi als guanyadors i guanyadores dels relats escrits. Va ser una decisió molt difícil, ja que tots i totes ho van fer amb molta il·lusió i fent molt complicada l’elecció del jurat.

Podeu veure algunes fotos de la diada aquí.