Escola a casa

Els nens i les nenes de P5, igual com la resta dels nostres companys/es de l’escola, estem estudiant online des de casa.

Això és una nova experiència per a nosaltres i les nostres famílies, que ens estan ajudant moltíssim amb les activitats que setmanalment ens envien des de l’escola. Aquestes activitats són molt variades i, sobretot, molt divertides. I a més a més, aprenem un munt de coses amb els materials de casa.

Durant aquests dies hem fet: pasta e sal, pintar amb xocolata, escriure un diari, contar amb diferents materials, hem fet un mòbil d’ocells, una titella, experiments, pintar ous, activitats d’anglès, de música, de psicomotricitat… i jugar i aprendre amb l’ordinador.

Us hem penjat un parell de vídeos que serveixen d’exemple de les moltes activitats que hem fet aquests dies amb molts tipus de materials. Al primer vídeo hem fet un Sudoku amb taps d’ampolles i al segon hem fet un quadre amb pinta ungles. (Per veure els vídeos heu d’entrar amb la contrasenya de l’escola a “fotos”)

Us volem agrair tot el vostre esforç per ajudar-nos a aprendre!