AFA

L’Associació de Famílies d’Alumnes (AFA) de l’Escola:

-Està fortament arrelada al centre educatiu.

-Està formada per totes les famílies que en són sòcies i interessades en la participació i el bon funcionament de l’Escola.

-És membre de la FAPAC (Federació d’Associacions de Pares i Mares d’Alumnes de Catalunya).

-És un element de participació importantíssim en la vida de la comunitat escolar.

-Es finança amb les quotes anuals de les famílies sòcies i les activitats que realitza.

-Organitza activitats extraescolars.

-Organitza el casal d’estiu.

-Organitza l’acollida matinal de 8h a 9h del matí.

-Promociona la venda del xandall de l’Escola.

-Col·labora en les festes de l’Escola: la Castanyada, l’Oncle Buscall, el Festival d’Hivern i de Nadal, el Carnaval, els Jocs Florals de Sant Jordi, les danses de final de curs i el comiat de sisè.

-Col·labora en la decoració del vestíbul de l’Escola quan se celebren les festes.

-Organitza i fa la gestió i el seguiment del projecte de reutilització de llibres de text de 3r a 6è.

-Gestiona les convocatòries de beques per a activitats extraescolars (quan es convoquen).

-Pren part en el Consell Escolar.

AFA