Inici

El passat 23 de maig va ser un dia molt especial pel grup de 3r. Van ser els protagonistes de la sala Palal•lel 62 de Barcelona: i és que amb d’altres escoles van realitzar el concert de la Clika 📷
Vam cantar, ballar i gaudir de totes i cadascuna de les cançons!

Ei, famílies,
Us expliquem coses de la setmana passada. Ja veureu quantes activitats vam fer! El dimecres, 29 de maig, Cicle inicial va passar un gran dia jugant a la muntanya i fent cabanes. Cliqueu el següent enllaç i mireu quines construccions !!
Sortida cicle inicial

El grup de 5è va participar al projecte Cantània, a l’Auditori de Barcelona. El tema d’enguany va ser: un naufragi. L’actuació, molt emotiva i fruit d’un intens treball al llarg del curs, això sí, amb uns satisfactoris resultats. Moltes felicitats!

Hola famílies,
Ens fa molta il·lusió compartir amb vosaltres les guanyadores del 2n premi de prosa dels Jocs florals de Nou Barris. Són : la Paula, la Vera, la Mati i la Laila de 2n de l’Escola Tomàs Moro. A més la Paula ha tingut el 2n premi també en poesia individual!!
L’acte conduït per una actriu va tenir lloc a l’Escola d’ Hoteleria de Barcelona . Podeu llegir més informació i les obres premiades a la revista digital que us enllacem
Jocs Florals Nou Barris
Felicitats a les guanyadores i bona resta de setmana!

DIJOUS PASSAT, LES JUDOQUES, LES NEDADORES I LES AMAZONES, VAM ANAR AL MUSEU TORRE BALLDOVINA A REALITZAR DIFERENTS TALLERS RELACIONATS AMB LA PREHISTÒRIA.
😀 TOT L’EXPERIMENTAT ENS SERVIRÀ DE PUNT D’INICI DEL NOU PROJECTE ARTÍSTIC QUE TREBALLAREM AQUEST TRIMESTRE.
📸 AL BLOC D’INFANTIL https://blocs.xtec.cat/tomasmoroei1314/

Les nenes i nens de quart estem immersos en un projecte d’intercanvi lingüístic virtual amb l’escola Marinada. L’aventura va començar presentant-se entre ells en anglès per tal de crear un vincle, en un segon vídeo ens van felicitar les vacances de Nadal i aquesta setmana ens hem intercanviat uns punts de llibres ben macos. Ens ha agradat molt, estem aprofitant l’experiència i tenim moltes ganes de conèixer-los.

Aquest curs hem tingut un St. Jordi del més complet. Hem fet les clàssiques activitats de Jocs Florals, amb uns escrits ben originals, i manualitats. Però també hem tingut una setmana ben farcida d’activitats: trobades de padrins i fillols, decoració del vestíbul, discopati, fins i tot una reunió amb els delegats de cada curs amb la temàtica “què ens agradaría millorar de la nostra escola?”. I com a novetat aquest any s’ha fet un contacontes a Infantil amb la col·laboració de les famílies. Gràcies famílies per a fer-ho possible!

Si voleu veure les fotos i vídeos de les activitats, i els escrits guanyadors, cliqueu el següent enllaç:

St Jordi fotos i textos

Preinscripció 24-25
Preinscirpció 24-25
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Benvolgudes famílies i amics de l’Escola Tomàs Moro. Us informem sobre el calendari d’eleccions al Consell Escolar:

Les eleccions als consells escolars dels centres impliquen els centres públics i els centres privats concertats.

Calendari del procés electoral

• Inici del procés: a partir del dia 30 d’octubre de 2023
  • Constitució de les meses electorals: abans del dia 13 de novembre de 2023
  • Votacions: entre els dies 20 i 24 de novembre de 2023, ambdós inclosos
  • Constitució del consell escolar i presa de possessió dels seus membres: no més tard del dia 19 de desembre de 2023

INFORME_BAREM_PROVISIONAL_BAREMFamílies i amics, com esteu? Per acabar el trimestre els i les alumnes de l’Escola Tomàs Moro van fer una gimcana preparada per l’àrea d’educació física. Van haver de trobar ous de Pasqua que estaven molt ben amagats gràcies a la col·laboració dels alumnes més grans de l’escola. S’ho van passat d’allò més bé! Gaudiu de les vacances, desconnecteu i descanseu molt. Fins aviat!

Dia de la Pau 2024

Hola, famílies,
Us compartim imatges del dia de la Pau. Va ser una jornada molt bonica: vam cantar una cançó tots els grups al vestíbul. Un arc de sant Martí amb dibuixos fets pels alumnes decora el nostre vestíbul i ens recorda que cal seguint… Llegeix més»

Tenim cura de l’hort

Durant aquest segon trimestre els nens i nenes de cicle superior que han participat en l’ambient Dekh@rt, han estat millorant els espais de l’escola, i especialment el de l’hort. Gràcies a la seva col·laboració ens està quedant una escola ben xula. Bona feina!
Si voleu veure… Llegeix més»

Apunteu-vos al següent formulari fent clic aquí per a les Portes Obertes presencials del centre

Preinscripció

Benvolgudes famílies,

Ja han publicat les dates per la preinscripció escolar 2020-2021.

Per més informació feu clic sobre la imatge.