Inici

DIJOUS PASSAT, LES JUDOQUES, LES NEDADORES I LES AMAZONES, VAM ANAR AL MUSEU TORRE BALLDOVINA A REALITZAR DIFERENTS TALLERS RELACIONATS AMB LA PREHISTÒRIA.
😀 TOT L’EXPERIMENTAT ENS SERVIRÀ DE PUNT D’INICI DEL NOU PROJECTE ARTÍSTIC QUE TREBALLAREM AQUEST TRIMESTRE.
📸 AL BLOC D’INFANTIL https://blocs.xtec.cat/tomasmoroei1314/

Les nenes i nens de quart estem immersos en un projecte d’intercanvi lingüístic virtual amb l’escola Marinada. L’aventura va començar presentant-se entre ells en anglès per tal de crear un vincle, en un segon vídeo ens van felicitar les vacances de Nadal i aquesta setmana ens hem intercanviat uns punts de llibres ben macos. Ens ha agradat molt, estem aprofitant l’experiència i tenim moltes ganes de conèixer-los.

Aquest curs hem tingut un St. Jordi del més complet. Hem fet les clàssiques activitats de Jocs Florals, amb uns escrits ben originals, i manualitats. Però també hem tingut una setmana ben farcida d’activitats: trobades de padrins i fillols, decoració del vestíbul, discopati, fins i tot una reunió amb els delegats de cada curs amb la temàtica “què ens agradaría millorar de la nostra escola?”. I com a novetat aquest any s’ha fet un contacontes a Infantil amb la col·laboració de les famílies. Gràcies famílies per a fer-ho possible!

Si voleu veure les fotos i vídeos de les activitats, i els escrits guanyadors, cliqueu el següent enllaç:

St Jordi fotos i textos

Preinscripció 24-25
Preinscirpció 24-25
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Benvolgudes famílies i amics de l’Escola Tomàs Moro. Us informem sobre el calendari d’eleccions al Consell Escolar:

Les eleccions als consells escolars dels centres impliquen els centres públics i els centres privats concertats.

Calendari del procés electoral

• Inici del procés: a partir del dia 30 d’octubre de 2023
  • Constitució de les meses electorals: abans del dia 13 de novembre de 2023
  • Votacions: entre els dies 20 i 24 de novembre de 2023, ambdós inclosos
  • Constitució del consell escolar i presa de possessió dels seus membres: no més tard del dia 19 de desembre de 2023

INFORME_BAREM_PROVISIONAL_BAREMFamílies i amics, com esteu? Per acabar el trimestre els i les alumnes de l’Escola Tomàs Moro van fer una gimcana preparada per l’àrea d’educació física. Van haver de trobar ous de Pasqua que estaven molt ben amagats gràcies a la col·laboració dels alumnes més grans de l’escola. S’ho van passat d’allò més bé! Gaudiu de les vacances, desconnecteu i descanseu molt. Fins aviat!

Dia de la Pau 2024

Hola, famílies,
Us compartim imatges del dia de la Pau. Va ser una jornada molt bonica: vam cantar una cançó tots els grups al vestíbul. Un arc de sant Martí amb dibuixos fets pels alumnes decora el nostre vestíbul i ens recorda que cal seguint… Llegeix més»

Tenim cura de l’hort

Durant aquest segon trimestre els nens i nenes de cicle superior que han participat en l’ambient Dekh@rt, han estat millorant els espais de l’escola, i especialment el de l’hort. Gràcies a la seva col·laboració ens està quedant una escola ben xula. Bona feina!
Si voleu veure… Llegeix més»

Apunteu-vos al següent formulari fent clic aquí per a les Portes Obertes presencials del centre

Preinscripció

Benvolgudes famílies,

Ja han publicat les dates per la preinscripció escolar 2020-2021.

Per més informació feu clic sobre la imatge.