LA TECNOLOGIA A L’ESCOLA

El Taqui 2.0

L’escola ha decidit utilitzar unes tablets Samsumg pels alumnes de tota l’escola. Les tauletes s’han pensat utilitzar-les per les hores de tac/mates, també per buscar informació per internet o bé per realitzar diferents tasques amb diferents aplicacions.

img_6929Han instal·lat jocs de lògica entre d’altres aplicacions educatives. Quan les tablets les deixem d’utilitzar les hem de guardar en un moble ben deixades. Les tablets estan ordenades per 3 colors segons la seva funda: verd, negre i blau fosc. Els dispositius estan numerats, perquè tenen un carregador per cada una, o perquè cada alumne té una tableta i sempre és la mateixa.

img_6899També volem informar que l’escola ha adquirit un panell interactiu, que ve a ser com una barreja de pantalla digital, televisió i tablet tot en un, i que es pot usar com un ordinador a través d’un ratolí i teclat inalàmbric.Les tablets i el panell interactiu s’han de cuidar bé. Estem molt contents per aquestes noves adquisicions!!!!