PROFESSORS UN COP A LA SETMANA!

Els alumnes de 5è es converteixen en profes!

ELS NENS I NENES DE 5è JA COMENCEN A CONÈIXER ALS SEUS FILLOLS!

Els alumnes de 5è, com cada any, apadrinen a alumnes de 1r per ajudar-los a aprendre a llegir. Però aquest cop ha passat una cosa una mica singular: hi ha tres classes de cinquè i dos classes de primer! Així que aquest any, per primera vegada a l’escola TAQUÌGRAF GARRIGA, 5èA i 5èB apadrinaran a 1r, mentre que 5èC faran de padrins a P3, ja que aquest any només hi ha un P3.

Tots estan molt contents amb els seus fillols/padrins que els hi ha tocat. 5è A i 5è B ensenyen a llegir i a escriure a 1rA i 1rB, potser algun dia fan un joc, altres dies fan activitats relacionades amb la lectura feta…

Però… i què farà 5è C amb P3? Doncs molt fàcil, els hi llegiran contes i jugaran amb ells. I potser, algun dia fan algun espectacle de titelles!

Tots esperen amb candeletes els dimarts per la tarda per treballar amb moltes ganes!!

collage-apadrinament