Els alumnes de 6è visiten la Biblioteca

Fa cosa d’unes setmanes, els alumnes de sisè van visitar la Biblioteca d’Esparreguera.

Allà els tenien preparades unes activitats de recerca on, ells sols, es prepararien un possible viatge.. a on els hi tocaria anar?

Alguns van viatjar a Paris, altres a Roma, altres a Londres.. però, independement del destí, tots van aprendre a cercar informació tant als llibres com a Internet per poder, així, organitzar-se un gran viatge i saber més sobre les ciutats que visitarien!

Un cop acabada l’activitat, els nens van visitar la part d’adults de la Biblioteca ja que, com molt bé els hi van explicar, a partir de l’any que ve serà aquest espai el que hauran d’utilitzar, deixant enrere la zona infantil.

collage-biblio