L’Escola Splai a l’acte MUSE de Nou Barris

Els alumnes de Cicle Mitjà de l’Escola Splai, van participar a l’Acte MUSE de Nou Barris celebrat el passat divendres 17 de maig a l’Ateneu Popular de Nou Barris.

L’alumnat de 4t de primària va actuar ballant al ritme d’una cançó que representa que la música ens fa lliures. Els nostres nens i nenes van focalitzar l’atenció de l’espectador en les diferents parts del seu cos a mesura que la música anava sonant. El públic va respondre amb una gran ovació !! Tot va ser fruit de l’esforç que els alumnes han fet durant tot l’any preparant l’actuació amb l’Àngela.

Vam gaudir d’un divendres molt intens, posant molta atenció a les actuacions dels diferents Instituts i escoles i ho vam passar d’allò més bé !!

Compartim amb vosaltres l’actuació !! Ho han fet genial !!