Abril Grau i Pol Feito obtenen el 2º i 3º lloc als Jocs Florals Escolars de Nou Barris 2019

Abril Grau (6è de primària) i Pol Feito (3r de primària), van assistir el passat dijous 23 de maig a l’entrega de premis als finalistes dels Jocs Florals Escolars de Nou Barris 2019. L’acte amenitzat per l’actuació del grup teatral Tanaka, va congregar els millors escriptors infantils del districtre de Nou Barris en les diferents categories de prosa i poesia.

L’Abril Grau va obtenir el segon lloc de la categoria de poesia realitzada per l’alumnat de 6è de primària. El títol del seu poema era “Un príncep blau”

En Pol Feito va aconseguir el tercer lloc de la categoria de prosa per a l’alumnat de tercer de primària amb la seva obra “Les ales de la reina”.

Aquí teniu unes fotos de l’esdeveniment !! Moltes felicitats !!