ESCOLA SPLAI – Finalista als V PREMIOS DE INNOVACIÓN EDUCATIVA

L’Escola Splai ha estat sel·leccionada com a FINALISTA als V PREMIOS DE INNOVACIÓN EDUCATIVA que s’entregaran a Málaga el proper divendres 5 de maig.
El jurat professional format per 8 Experts Educatius:

Ha sel·leccionat el nostre projecte “Festivales en Multiverso” (Composat per l’Auca de Desembre, l’Auca de Sant Jordi i el Pregó de Carnestoltes en trilíngüe), com a un dels 3 Projectes finalistes a la categoria d’IMPULSO DE LA ENSEÑANZA MULTILINGÜE d’entre els més de 700 projectes presentats d’Espanya i Llatinoamèrica.
Des de Divendres 21 d’Abril fins a Divendres 28 d’abril, s’obre un període de votacions i és per això que demanem la vostra col·laboració en forma de VOT ONLINE.
Heu de fer clic en aquest enllaç:
anar a la categoria d’IMPULSO DE LA ENSEÑANZA MULTILINGÜE i donar el vostre vot a l’Escola Splai:
Compartiu aquest missatge amb tothom que penseu que ens pugui ajudar.
Moltes gràcies per avançat !!
Escola Splai