Menjador escolar- Curs 2018-19

Feu clic a la imatge i al text inferior per accedir al PDF del Menú Escolar de Desembre (2018) i la recomanació de sopars de l’Escola Splai.

Menú Menjador

RECOMANACIONS DE SOPARS

Feu clic a la imatge per accedir al PDF del Menú Escolar de Novembre (2018) i la recomanació de sopars de l’Escola Splai.

Menú Menjador

RECOMANACIONS DE SOPARS

• El centre disposa del servei de menjador escolar amb cuina pròpia. Els usuaris del menjador són tots els alumnes de l’escola que ho necessitin, així com el personal docent i no docent del centre.
        Els menús escolars s’elaboren oferint una alimentació variada, nutritiva i equilibrada.
      • Compta amb un servei de monitoratge especialitzat per atendre l’alumnat a l’hora de menjar i en les activitats de lleure que es realitzen abans i després de dinar.
      • L’empresa CatSchool es fa càrrec del monitoratge des del curs 2018-19.