Menjador escolar- Curs 2016-17

Feu clic a la imatge per accedir al PDF del Menú Escolar de Juny i la recomanació de sopars de l’Escola Splai.

Menú Menjador

Feu clic a la imatge per accedir al PDF del Menú Escolar de Maig i la recomanació de sopars de l’Escola Splai.

Menú Menjador

• El centre disposa del servei de menjador escolar amb cuina pròpia. Els usuaris del menjador són tots els alumnes de l’escola que ho necessitin, així com el personal docent i no docent del centre.
    Els menús escolars s’elaboren oferint una alimentació variada, nutritiva i equilibrada.
  • Compta amb un servei de monitoratge especialitzat per atendre l’alumnat a l’hora de menjar i en les activitats de lleure que es realitzen abans i després de dinar.
  • L’empresa Diver’s es fa càrrec del monitoratge des del curs 2007-08.
  • L’empresa Diver’s es fa càrrec del monitoratge des del curs 2007-08.