L’AFA millora amb tu

L’AFA t’escolta i millora amb tu. L’esperit de millora constant forma part d’un dels nostres signes principals d’identitat. Per això treballem posant els cinc sentits per millorar contínuament els serveis i propostes que posem a l’abast de les famílies de la nostra escola.

Per garantir la qualitat sabem que hem de tenir molt presents els suggeriments, idees i propostes que ens feu arribar, i hem volgut facilitar-vos una nova via que ens serà de molta utilitat: la bústia virtual per recollir idees i suggeriments.

En aquest espai que posem al vostre abast ens podeu enviar opinions, consultes, propostes, idees, suggeriments i queixes sobre qualsevol dels temes que afecten la gestió de l’AFA i els vostres missatges seran abordats a la següent reunió periòdica de l’AFA.

A continuació teniu l’enllaç a la vostra disposició: https://forms.gle/oGyTnnv9oA9ewPhf8