LES FESTES DE NADAL

Ja hem superat el primer trimestre i passada l’ adaptació hem gaudit de les festes de Nadal a l’ escola.

L’ emoció més esperada i desitjada d’ aquests dies és el Concert de Nadal, on els nens i nenes de les classes de Les Guitarres i Les Trompetes, vam dedicar unes cançons i unes danses ben boniques a tots els membres que formem l’ escola. Van ser uns dies molt emocionants  amb la preparació i els assajos.

El darrer dia d’ escola va culminar amb una xocolatada que ens vam preparar els pares i mares amb molta il·lusió i per últim l’activitat estrella, “ fer cagar “ el tió !!! . Aquests anys ens va cagar unes monedes de xocolata i unes joguines de fusta  per la classe que han tingut molt d’ èxit !!!

Ara ens toca entomar el segon trimestre, ple també d’ emocions i sorpreses !!.

FOTOS DEL TIÓ

FOTOS XOCOLATADA

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *