PROJECTE EURONET 50×50

La nostra escola participa per primera vegada en el projecte Euronet 50×50, que té com a objectiu aconseguir un estalvi energètic per fer sostenible el nostre planeta. És a dir, conscienciar, fomentar hàbits sostenibles i apoderar a la nostra comunitat educativa per aconseguir un canvi d’hàbits.

Nosaltres, els i les alumnes de cinquè de primària, som els i les encarregades de formar part de l’equip energètic i impulsor. En primer lloc, hem fet un recorregut energètic per l’escola, amb la finalitat de poder desenvolupar un diagnòstic extens de la situació general del centre. Seguidament, hem començat a plantejar i desenvolupar diferents accions que ajudin a disminuir i crear consciència sobre aquesta problemàtica.

Una d’aquestes accions era crear la nostra Ecomascota, la qual formarà una part del projecte, ja que serà el nostre símbol. Les votacions van estar molt igualades, van sortir tres dibuixos guanyadors.

Per aquesta raó, i partint de la premissa que tots tenien potencial, vam demanar a les seves creadores que intentessin fer-ne un que integrés l’essència de cadascun d’ells. El resultat és el següent:

Us agrada?