ESTEM EN FORMA A CICLE MITJÀ

En aquesta primera unitat didàctica del curs busquem que l’alumne treballi el condicionament físic mitjançant molts jocs. Aquests jocs han de ser motivadors i divertits per engrescar al grup i ens han de permetre millorar la dinàmica de la classe, conèixer els rols que tenen els nens dins del grup i els recursos i habilitats que fa servir cada alumne quan participa en les activitats per gaudir al màxim possible.

La unitat didàctica la finalitzem i la donem per assolida quan són els mateixos alumnes els que expliquen les activitats als seus companys: La descripció, normes, objectiu, dubtes del joc i preparar el material necessari per portar-lo a terme.

Tenim un ventall ampli de fotos de l’evolució d’aquest treball inicial.

Cliqueu a l’enllaç: