Contacontes inclusiu

Amb motiu del Dia Nacional del TDAH a Espanya, que es commemora el 27 d’octubre a proposta de la Federació española d’associacions d’ajuda al dèficit d’atenció i hiperactivitat, les entitats locals Associació Espiral i AFA Santa Perpètua organitzem un contacontes que no us podeu perdre.

L’activitat tindrà lloc el mateix 27 d’octubre a les 17:00 h a l’Escola Santa Perpètua i consistirà en un contacontes a càrrec de la Mercè Martínez d’Un conte al sac. La Mercè és narradora, mediadora de lectura, bibliotecària escolar i mestra d’infantil i té la capacitat de deixar tothom bocabadat amb les seves històries.

L’activitat és gratuïta i oberta a tots els públics i edats. Abans del conte, aquelles persones que vulguin, podrán gaudir d’un berenar solidari organitzat per l’AFA. Els diners recaptats serán donats íntegrament a l’Associació Espiral per a la seva tasca de sensibilització.

Per a una bona previsió i desenvolupament de l’activitat és necessari fer inscripció prèvia omplint el següent formulari: https://forms.gle/orSdABd5Zq45D3VJ6