Xocolatada Solidària de rècord la tarda de Carnestoltes

Coincidint amb la tarda de disfresses de l’escola, el passat divendres 17 de Febrer va ser el dia escollit per celebrar la Xocolatada Solidària, a favor de l’Hospital Sant Joan de Déu i per a la recerca en el càncer infantil. Enguany a més del berenar amb la tradicional xocolata desfeta acompanyada de pastetes, sucs i diverses opcions, vam comptar amb un sorteig solidari amb lots de productes cedits pels establiments del poble. Gràcies al berenar i a la rifa, la xifra recaptada en aquesta edició ha superat el miler d’euros, assolint els 1.050 euros.

Xocolatada Solidària AFA Santa Perpètua

Des d’aquí us volem donar les gràcies a tots els qui ho vau fer possible: voluntaris i voluntàries de l’AFA, famílies, comerços i escola. La iniciativa de la Xocolatada Solidària neix en estreta relació amb el Dia Internacional del Càncer Infantil, que és el 15 de febrer. Consisteix en organitzar un esmorzar o berenar, en el qual la base sigui la xocolata a la tassa, en un centre educatiu o a la seu de qualsevol empresa o entitat. Tot això, amb l’objectiu de recaptar fons per investigar el càncer infantil. A la nostra escola, aquesta és la quarta edició, i us deixem amb el llistat de totes aquelles entitats que hi heu col·laborat d’alguna manera. De nou, moltísimes gràcies!

🔸XOCOLATA
Pam i Pipa Serveis Educatius