Ja tenim mascaretes personalitzades!

Tot l’alumnat de l’Escola Santa Perpètua disposarà d’una mascareta higiènica reutilitzable personalitzada amb el logotip de l’Escola i l’Associació de Famílies d’Alumnes (AFA).  Aquest dilluns 16 de novembre hem lliurat a la direcció de l’escola més de 400 unitats, que hem adquirit per distribuir entre tot l’alumnat del centre i entre totes les persones que hi treballen a l’escola. Des de l’AFA hem comprat aquestes mascaretes amb una part de l’import de les quotes que van assumir les famílies el curs passat i que, amb motiu de la pandèmia, no s’havia invertit. Per aquest motiu, també lliurarem un exemplar a l’alumnat que va finalitzar sisè de Primària el curs passat a la nostra escola. Les mascaretes estan retolades amb el logotip de l’escola i de l’AFA i compten amb la Certificació UNE. “La seguretat de tots els i les alumnes, del professorat i totes les persones que treballen al centre és una prioritat per a l’AFA”, ha assenyalat la presidenta, Cristina Pérez, que ha alertat a les famílies que les talles de les mascaretes són grans i no es corresponen exactament amb les edats dels infants.

Les persones interessades a disposar de més unitats, poden adquirir les mascaretes de l’AFA al preu de set euros a la botiga Calzados Herrera, situada al passeig de la Florida número 18.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *