El programa d’ Innovació Educativa #aquiproubullying del Departament d’ Educació posa a l’ abast dels centres la formació, estratègies i recursos necessaris per elaborar un projecte de prevenció, detecció i intervenció davant l’assetjament amb la participació de tota la comunitat escolar, especialment de l’alumnat de 5è i 6è curs qui actuarà com observador i agent actiu i compromès en la lluita contra l’ assetjament alhora que adquireix les actituds i els valors propis de la competència social i ciutadana.
A inici de curs tenÃem una gran tasca a fer amb tota la comunitat educativa per aconseguir l’èxit del programa i la millora de la convivència en el centre.
Hem elaborat la memòria i al següent ENLLAÇ us mostrem la pà gina web del projecte on es poden visualitzar totes les actuacions que s’han realitzat amb aquest magnÃfic projecte. A l’apartat de valoracions podeu veure un fabulós vÃdeo on tota la comunitat educativa valora aquest projecte i les millores que ha aportat per la millora de la convivència de la nostra escola.
Comenceu a escriure i pressioneu la tecla ENTER per cercar