Projectes interdisciplinaris: PROJECTE BIODIVERSITAT

PROJECTE BIODIVERSITAT, CURS 2018-2019

Aquest curs hem iniciat un projecte molt bonic en el que volem transformar els espais verds de l’escola i fer un gran jardí botànic.

És un projecte a llarg termini on la participació de tota la comuniat educativa, experts en diferents matèries, administracions públiques, subvencions d’empreses… en ajudaran a aconseguir-lo. Mica a mica anirem realitzant diferents actuacions.

Us anirem explicant les diferents fases.

PRIMERES ACTUACIONS

PRIMERES PLANTADES

PROJECTE CURS 2017-2018:

Al llarg d’aquest curs hem realitzat diferents activitats englobant el nostre projecte. Ara us fem un resum dels actes més destacats:

20 novembre 2017, DIA INTERNACIONAL DELS DRETS DELS INFANTS

FEM LA FOTOGRAFIA I REALITZEM TALLERS, cliqueu aquí l’enllaç

DANSES – CARNAVAL: Cada classe tria un dret i posem música per expressar i representar el seu significat.

PER VEURE EL VÍDEO DELS DRETS DELS INFANTS QUE HEM FET A L’ESCOLA, PODEU CLICAR  LA FOTOGRAFIA.