Serveis

Els serveis que ofereix el centre són:

ACOLLIDA MATINAL: de 7.30 h a 9.00h, a l’edifici principal.

LUDOTECA i ACTIVITATS EXTRAESCOLARS

MENJADOR ESCOLAR

L’empresa encarregada del servei de menjador és “La vostra cuina”. La coordinadora del servei atén les famílies diàriament de 9.00h a 10.00h via whatsapp al telèfon 672425197.

L’empresa cobra els rebuts per domiciliació bancària. El preu del servei dels alumnes fixos és de 6’91 €/dia i, el dels alumnes esporàdics,  7’60 €/dia. La no assistència d’un usuari/a fix, cal comunicar-la  a la coordinadora de menjador abans de les 9.30 h; en cas contrari, l’empresa cobrarà el servei. L’ús del servei dels alumnes esporàdics, també cal comunicar-ho abans de les 9.30 h (telèfon o mail).

Per a poder fer ús del servei de menjador és obligatori lliurar la fitxa mèdica (al·lèrgies / intoleràncies) del vostre fill/a.

Telèfon coordinadora menjador: 672425197                           Mail menjador: simeo@vostracuina.com