Els serveis que ofereix el centre són:

ACOLLIDA MATINAL: de 7.30 h a 9.00 h, a l’edifici principal (gestionat per l’AFA).

ACOLLIDA MIGDIA: de 12.30 h a 13.00 h, al menjador escolar (gestionat per La Vostra Cuina).

LUDOTECA: de 16.30 h a 18.30 h, a l’edifici principal (gestionat per l’AFAA).

ACTIVITATS EXTRAESCOLARS: de 16.30 h a 18.00 h, a l’edifici principal (gestionades per l’AFA). Les activitats que es realitzen aquest curs són: futbol, anglès, karate, balls moderns, patinatge, robòtica i piscina (Can Lladó de Sant Fost de Campsentelles).

MENJADOR ESCOLAR (veure menú principal, bloc  MENJADOR):

L’empresa encarregada del servei de menjador és “La vostra cuina”. El coordinador del servei atén les famílies diàriament de 9.00 h a 10.00 h (al menjador).

L’empresa cobra els rebuts per domiciliació bancària. El preu del servei dels alumnes fixos és de 6’20 €/dia; i el dels alumnes esporàdics,  6’80 €/dia. La no assistència d’un usuari/a fix, cal comunicar-ho  al coordinador de menjador abans de les 9.30 h; en cas contrari, l’empresa cobrarà el servei. L’ús del servei dels alumnes esporàdics, també cal comunicar-ho abans de les 9.30 h (telèfon o mail).

Per a poder fer ús del servei de menjador és obligatori lliurar la fitxa mèdica (al·lèrgies/intoleràncies) del vostre fill/a.

Telèfon coordinador menjador: 672425197                           Mail menjador: simeo@vostracuina.com