Projecte d’Innovació #aquiproubullying

El programa d’ Innovació Educativa #aquiproubullying del Departament d’ Educació posa a l’ abast dels centres la formació, estratègies i recursos necessaris per elaborar un projecte de prevenció, detecció i intervenció davant l’assetjament amb la participació de tota la comunitat escolar, especialment de l’alumnat de 5è i 6è curs qui actuarà com observador i agent actiu i compromès en la lluita contra l’ assetjament alhora que adquireix les actituds i els valors propis de la competència social i ciutadana.

Durant el curs 2018/2019, alguns docents del centre vam rebre la formació d’aquest programa i aquest curs hem iniciat ja les primeres actuacions en el centre.Les famílies vau ser informades d’aquest programa a les reunions d’inici de curs i, amb els infants, el treballarem al llarg del curs sota el nom FEM PINYA.

Tenim una gran tasca a fer amb tota la comunitat educativa i esperem la col·laboració de tos i totes per aconseguir l’èxit del programa i la millora la convivència en el centre.