Aventura de la vida.

Els alumnes de primer hem realitzat un taller de l’aventura de la vida. Ens han explicat un conte molt interessant amb titelles per reflexionar. Després tots hem fet unes polseres iguals que la del protagonista del conte.

Aventura de la vida, es tracta d’un programa adreçat a les escoles d’educació primària (de 6 a 12 anys) amb el qual, mitjançant un àlbum de cromos i contes per conversar, es treballen habilitats per a la vida. Té com a objectiu fomentar actituds fermes davant les conductes que comporten un risc per a la salut.