Graduació alumnes de 6è.

Avui hem celebrat la graduació dels alumnes de sisè. L’acte ha estat molt emotiu amb la presència de familiars i amics.Els mestres de l’escola us desitgem el millor en aquesta nova etapa que començareu a l’institut. Una forta abraçada a tots/es!

Si voleu veure totes les fotos d’aquest dia tan especial feu clic al següent enllaç: https://photos.google.com/share/AF1QipPHO-sqP-AiqDcAMqTotWdJ7oumPfRB3jDZOsjgapk-OVGICQpMB95WwDFaLQMlsw?key=Rzl1THRsMzJ4T0JjYTV0RWpocExzb0I2QlpYZ3pn

Projecte Educació Infantil.

Per fi hem pogut gaudir del nou espai a infantil!! Moltes hores d’esforç, dedicació, il·lusió i passió pel que hem creat tots els infants i l’equip de mestres de P3, P4 i P5.  Aquest curs la temàtica del projecte ha estat la granja i el hall del nostre edifici llueix així de bonic!

III Premis de fotografia Matemàtica Joan Quintana.

Marta Martins, alumna de 5è B de la nostra escola,  ha guanyat el premi de fotografia matemàtica a la categoria per alumnes de 5è i 6è. Els professors del Departament de Matemàtiques de l’Institut Sant Pere i Sant Pau i el mateix senyor Joan Quintana han fet entrega del diploma i el premi.

Concurs Literari Sant Jordi.

Aquests son els guanyadors del concurs Literari Sant Jordi 2019.

1r: Alessandra Paini, 2n: Gabriel Cava, 3r A Natalia Cutinici, 3r B Maria Coronel, 4t A Yossra el Khadraoui, 4t B Karen Muñoz,

5è A Laia Marin, 5è B Cristian Mazilu, 6è A Eric Herrera i 6è B Nicolas Asaftei.

Teatre de Sant Jordi.

Els alumnes de 5è B han interpretat l’obra de teatre de Vicenç Cañon “La llegenda de Sant Jordi“.

Una obra de teatre diferent on els alumnes de la nostra escola s’ho han passat pipa.

PORTES OBERTES 2019.

Benvolgudes famílies,

Us informem que a partir del proper dilluns 18 de març
comencen les Jornades de Portes Obertes a l’escola  Sant Pere i Sant Pau.
Visites Personalitzades a partir del dilluns 11 de març.

Podeu sol.licitar la visita trucant al telèfon:977201227.

Súper llibre de P-3

Els alumnes de P-3 elaborem el súper llibre amb les fotos de les seves activitats. Cada setmana un alumne ho portarà a casa per explicar-ho a les famílies, com ja fan amb el llibre dels noms.

Els patges reials visiten la nostra escola.

Ahir, els patges reials van venir a la nostra escola. Durant tot el matí van visitar els nostres alumnes repartint  caramels i regals. Els més petits van quedar encantats amb aquesta visita tan especial.

Torneig d’escacs

Donat l’èxit de l’activitat d’escacs a l’hora de l’esbarjo, dirigida per la mestra Maria Fernández, aquesta setmana s’ha iniciat un torneig.
Els dilluns juguen el grup 3 i 4, i els dijous el grup 1 i 2.