Activitats projecte la volta al món.

Aquesta setmana, l’alumnat de 1r hem realitzat diferents activitats englobades dins del projecte “La volta al món”. Un dels continguts que hem treballat ha sigut la fitxa tècnica d’alguns països del món. Per a poder emplenar-les, hem comptat amb la presència d’algunes mares de la classe que han vingut a explicar-nos diferents aspectes i costums dels seus països d’origen: les ciutats, els monuments, els menjars, la cultura, els vestits típics, els jocs, els diners, la llengua, els contes, etc.

Ens ha semblat tot molt interessant i hem gaudit molt escoltant-les. Per això, l’alumnat i l’equip docent de 1r volem agrair la seva col·laboració, ja que gràcies a elles hem pogut aprendre moltes coses noves: GRÀCIES PER LA VOSTRA PARTICIPACIÓ!