Jornada de l’aturada cardiorespiratòria.

Avui els alumnes de sisè, juntament amb els companys/es de l’escola Marcel·lí Domingo i els alumnes de 4 d’ESO de l’Institut Sant Pere i Sant Pau, han realitzat un simulacre de com actuar davant d’una aturada cardiorespiratòria. L’acte s’ha celebrat a la rambla de Sant Pere i Sant Pau amb la  col·laboració de Creu Roja, Emergències Sanitàries, l’Associació de Voluntaris de Protecció Civil i amb la col·laboració de l’Ajuntament de Tarragona. Aquesta activitat està relacionada amb la Marató de TV3 per la salut cardiovascular.