Audiovisual: “Transformem el barri”

Avui dimarts 16 de maig hem pogut presentar el documental “Transformem el barri” a les nostres famílies. Aquest audiovisual és el resultat d’un projecte que vam estar realitzant a l’aula durant el segon trimestre, amb el qual vam poder conèixer millor el nostre barri i fer propostes per millorar-lo. A més, hem pogut anunciar que el nostre documental estarà present en una exposició sobre els entorns escolars on també han participat la resta d’escoles de Tarragona. Volem agrair l’assistència de la nostra inspectora, de les nostres famílies i la seva implicació!