“Llegeixe’m un conte”, dimecres 2 març’16, Prog. núm 100

JA PODEU TORNAR A ESCOLTAR EL PROGRAMA D’AHIR TANTES VEGADES COM VULGUEU…! 😀
Poseu el volum fluixet que s’ha gravat massa fort 😉

POEMA: “Petons”
POEMA MUSICAT: “El puente”
POEMA CLÀSSIC: “Los ratones”
EMBARBUSSSAMENT: “Cuenta cuentos”
CONTES A BOCINS: “L’àvia de Tutankamon” (“El professor Templeton”)

Programa núm. 100 de “Llegeixe’m un conte” a Ràdio Sant Pere i Sant Pau. Avui, amb la col·laboració especial d’un grupet d’alumnes de 5èC: la Irene D., el Gerard G, i el Marcos M. amb poemes, musicats i tot, i embarbussaments trepidants.

Ja en la seva quarta temporada, “Llegeixe’m un conte” és un programa de Joana Margalef i el “Programa d’animació lectora” de l’Escola Sant Pere i Sant Pau, amb Tània Llauradó.
Pensat per a nens i nenes de totes les edats, aquest programa radiofònic d’animació lectora s’emet els dimecres a un quart de set del vespre amb contes, música i participació.

Ràdio Sant Pere i Sant Pau, 101.0FM
Bloc Perú, baixos, 43007 Tarragona