DARRERA INFORMACIÓ SOBRE EL PROCÉS DE VAGA

Benvolgudes famílies,
Ens plau comunicar-vos que, dels components del nostre claustre, finalment, només queda un membre que presumptament seguiria exercint el seu dret a vaga.
Motiu pel qual, el centre considera, i li plau comunicar-vos, que pel que fa a les classes dins el recinte escolar, aquestes tornen a la seva normalitat.
Pel que fa a la resta de serveis i/o activitats complementàries i extraescolars dels quals encara no us hem informat, tan bon punt tinguem el comunicat corresponent dels responsables, demà al matí, us en farem sabedors.
Volem aprofitar l’avinentesa per agraïr-vos la paciència i comprensió demostrada, malgrat la dificultat de la situació.
Molt cordialment,
La direcció