Comunicat oficial.

Benvolgudes famílies

El Departament d’Educació, seguint instruccions del Departament de Salut i com a mesura excepcional per contenir el coronavirus, ha pres la decisió de tancar a partir del dia 13 de març i fins al proper dia 27 març, ambdós inclosos, tots els centres educatius del país i, per tant, han quedat suspeses les classes en horari lectiu i les activitats extraescolars.

Demanem la col.laboració de tota la Comunitat Educativa per a que si durant l’alerta algun membre o el seu entorn s’afecta del coronavirus, ho comuniqui al correu de l’escola e3003321@xtec.cat per tal que la Direcció de l’escola  traspassi l’informació als Serveis Territorials d’Educació.

Us facilitem la darrera instrucció ,1/2020 de 12 de març, sobre mesures preventives, de protecció i organitzatives d’aplicació als centres i serveis del Servei d’Educació  de Catalunya amb motiu del coronavirus SARS-CoV-2, per tal que esteu degudament informats.

lnstruccio1-2020COVID19

A mesura ens arribi nova informació   i noves instruccions us anirem informant a través de la web del centre.

Moltes gràcies per la vostra col.laboració.