AIRES D’ATURADA GENERAL demà DIMARTS 3 d’octubre

Benvolguda família,
Per demà, dimarts 3 d’octubre,  tot i que no tenim instruccions clares del Departament d’Ensenyament, sembla ser que hi ha convocada una Vaga General i, possiblement, també pot haver-hi una ATURADA TÈCNICA (total de tots els serveis públics).
Hi ha una part del claustre que s’acollirà al dret de vaga però és possible que les circumstàncies de possible ATURADA TÈCNICA no  ens permetin de GARANTIR els serveis mínims, tant de professorat com dels altres serveis escolars (menjador, acollida, extraescolars, transport, etc.)
Us preguem que valoreu molt detingudament si dureu els vostres fills/-es a l’escola, amb el benentés que l’absència la podeu justificar com a “dret a vaga” i que en cap cas avançarem temari ni farem activitats a l’aire lliure..
Sincerament, no us podem dir res més.
Atentament,
La Direcció