VOLS CONÈIXER MILLOR GIRONELLA?

Aquest temps de confinament ens ha portat coses molt positives. Si bé hem hagut d’aprendre des de casa, també hem pogut fer uns treballs col·laboratius.

En el treball col·laboratiu la responsabilitat d’aprendre la traspassem a l’alumne/a, principal protagonista del seu aprenentatge. L’OCDE (Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic)  defineix  la col·laboració i la cooperació com a habilitats del segle XXI. Les considera  com subdimensions de la comunicació i les associa amb freqüència amb la competència digital.

Us volem compartir els tríptics de Gironella que hem realitzat a cicle mitjà. L’objectiu de la proposta era doble, per una part que els nens i les nenes coneguessin millor llocs emblemàtics del municipi i, per l’altra, donar-los a conèixer a totes les persones interessades.

Vam iniciar el projecte dels tríptics assignant un lloc, edifici o monument, a un grup de 3 persones. Aquestes van buscar informacions i les van recollir en una graella dissenyada com a tríptic que finalment s’imprimirà en paper. Una vegada completat el tríptic vam decidir que, donades les circumstàncies, es podria compartir de forma telemàtica. Vam acordar fer-ne la difusió a la web de l’escola i al padlet de cicle mitjà. Ho fem a través d’una presentació amb Genially que ens permet compartir el resultat del treball amb tots vosaltres. Desitgem que us agradi!

Esperem rebre els vostres comentaris i suggeriments.

Mireia i Magda

OCDE/ CERI (2010). Habilidades y competencias del siglo XXI para los aprendices del nuevo milenio en los países de la OCDE.