MOLT BONES FESTES!

Des de l’escola Sant Marc us desitgem unes BONES FESTES i un FELIÇ ANY 2019.

Poder compartir i gaudir del Pessebre vivent tots junts ha estat un dels millors regals per finalitzar l’any! “Que per aquest any nou ens envaeixi la inspiració per realitzar tots els nostres projectes i somnis, aconseguir l’èxit i la felicitat per fer un món millor.”

FELICITACIÓ NADAL 2018 ESCOLA SANT MARC

(clica a sobre de “felicitació” per veure el vídeo)

CASTANYADA REMULLADA!

Prepareu-vos que arriben el Josepet i companyia a repartir castanyes!! Però de les que ens en llepem els dits! Avui els de CS hem anat a fer jugar a les classes amb jocs tradicionals barrejats amb tocs de castanyada.

Feliç Castanyada a tots!

VOTACIONS DE DELEGATS

Durant aquest primer trimestre estem escollint els representants de les nostres classes, és a dir, els delegats. Seran aquells que, després de fer les assemblees a l’aula portaran totes aquelles coses que es puguin millorar a l’equip de mestres. Som un gran equip!

“READING IN PAIRS”

En què consisteix Reading in pairs? Es tracta d’un projecte de centre engegat amb la UAB l’any passat i que aquest any hem decidit continuar nosaltres. Està entès com un tutoratge entre iguals, per part dels alumnes a uns altres nens i nenes. Els textos són en anglès. Els nens que són tutors tenen una setmana per preparar-se el text: buscant vocabulari, preocupant-se per pronunciar-ho correctament… i sobretot, realitzant les preguntes de comprensió per tal de poder ajudar al seu tutorat. Aquesta setmana ha estat el torn de la lletra de la cançó de “Don’t worry, be happy”, quin text serà el següent?

VISITA DE L’ALCALDE!

Avui ha vingut el David Font, l’alcalde de Gironella, a explicar-nos el funcionament del Consell d’infants que es constituirà el proper dia 24 d’octubre a la tarda, en horari escolar. Li hem fet moltes preguntes i no hem pogut evitar parlar de la recollida Porta a Porta. Ja tenim ganes de començar amb l’elecció dels representants de l’escola i els plens a l’ajuntament.