BENVINGUTS I BENVINGUDES A L’ESCOLA SANT MARC!

Us convidem a fer un passeig virtual per la nostra escola. Endavant!

HORT ESCOLAR

Bones famílies!

Des de la comissió d’escola verda s’ha tornat a impulsar el projecte de l’hort escolar. Els alumnes vam fer la plantació fa unes setmanes i hem anat regant i cuidant l’hort per a què donés els seus fruits. I així ha estat! Tots els nens i nenes estem molt contents perquè a final de curs vam poder collir mongetes, naps, cols, julivert, enciams, escaroles, tomàquets cherri… … Llegeix més»

LA COOPERATIVA “TOTS 18” FA UNA DONACIÓ A GINKGO BERGUEDÀ

Els nens i nenes de la cooperativa “Tots 18” estem molt i molt contents ja que gràcies a l’esforç que hem dut a terme al llarg del curs amb el projecte de la cooperativa escolar hem pogut fer una donació a l’entitat Ginkgo Apac Berguedà per col·laborar amb la investigació del càncer infantil. … Llegeix més»

COM PODEM DONAR A CONÈIXER L’ESCOLA?

Aquesta era la pregunta que es van fer els nens i les nenes de cicle mitjà i que necessitava una resposta. Després del confinament del curs 19-20 i la reobertura de l’escola el curs 20-21 s’obria una nova realitat. L’escola només podria acollir els… Llegeix més»

AJUTS DE MATERIAL I LLIBRES DE TEXT

Ja s’ha obert la convocatòria d’ajuts de material i llibres per als alumnes empadronats a Gironella matriculats en centres públics o privats concertats d’educació infantil, primària i secundària (obligatòria), de famílies en situacions de necessitats socials i/o econòmiques.El termini de presentació de les sol·licituds finalitzarà el 2 de juliol de 2021.… Llegeix més»

COLÒNIES P3 I 3R

Bon dia!

Els grups de P3 i 3r ja estem de colònies!
Podeu anar mirant les fotos que penjarem al llarg d’aquests dos dies a l’àlbum de fotos.

Fins aviat!