ELS NENS I NENES DE P6 FEM UN ERASMUS A FINLÀNDIA!

Els nens i nenes de P6 estem molt entusiasmats perquè realitzarem una mobilitat a Finlàndia!

L’escola Sant Marc ha presentat un projecte que es diu Erasmus+ K122 i li han acceptat, aconseguint que els alumnes P6 puguem dur a terme un projecte compartit amb una escola de Jaala (Finlàndia).

Amb aquest projecte tenim l’oportunitat d’aprendre junts amb alumnes d’un altre país europeu i de viatjar a Finlàndia per conèixer la seva cultura.

El viatge el farem durant la tercera setmana del mes de maig del 2024 i estem molt i molt contents i agraïts per poder viure aquesta gran experiència.

Abraham, Darío, Josep Joan.