SELECCIONATS PER UN PROJECTE INTERNACIONAL D’ERASMUS

L’escola pública d’educació infantil i primària Sant Marc ha estat subvencionada amb 26.620 euros per desenvolupar un projecte Erasmus K122-SCH de mobilitat de l’alumnat i personal educatiu.  Hi ha hagut 294 centres escolars escollits d’entre tot el territori espanyol, dels quals tan sols una quarantena són de Catalunya i d’aquests només uns quinze corresponen a educació infantil i primària. El projecte de l’escola Sant Marc és l’únic seleccionat de la Catalunya Central.

Els dos objectius  d’aquest programa són promoure la cooperació de l’alumnat de sisè que es desplaçarà a Finlàndia per compartir un projecte educatiu amb alumnes d’un centre d’aquest país i la formació dels docents en escoles i  experiències de referència educativa en l’àmbit europeu  (Finlàndia i Itàlia).

El projecte s’anomena: “Convertint la cooperació en oportunitats d’aprenentatge” i és el segon Projecte Erasmus que gaudeix l’escola dins del marc de l’impuls al plurilingüisme.

Dins d’aquest marc, els alumnes de cicle superior han pogut gaudir el passat mes de juny d’una setmana d’immersió lingüística en llengua anglesa. Un projecte també seleccionat  pel SEPIE (Servicio Español para la Internacionalización de la Educación),   i subvencionat amb fons europeus.

Aquests projectes permetran millorar la competència lingüística  de l’alumnat i professorat, així com desenvolupar metodologies d’ensenyament- aprenentatge innovadores que garanteixin la igualtat i l’equitat educativa.

Equip docent