ENS PREPAREM PER EMPRENDRE!

Bones famílies!

A principi de curs, des de l’escola se’ns va proposar, als alumnes de 5è curs, la possibilitat de crear una cooperativa. De seguida ens vam engrescar i, en assemblea, que és l’organització de treball principal que utilitzem des d’aleshores, vam decidir que sí que la volíem crear. Un cop presa aquesta decisió, vam informar-nos de les diferents formes jurídiques que existeixen (S.A, S.L, cooperativa…) i per majoria vam decidir que volíem formar part d’una cooperativa. Fins i tot, vam consultar la llei de cooperatives de Catalunya, que serà la llei per la qual ens regirem a partir d’ara.

Durant aquests dies també hem analitzat les habilitats, les actituds i els valors emprenedors, per tal de reflexionar-hi i així saber quines habilitats tenim cadascun de nosaltres per aportar a la cooperativa o quines d’elles ens proposem com a repte per anar millorant. Aquest treball d’anàlisi i reflexió individual i conjunta ens servirà per a presentar-nos per als càrrecs de la cooperativa (dos directors/es, dos secretaris/es i dos tresorers/es) i els diferents departaments per a tirar endavant la nostra cooperativa!