Sisè: reunió informativa d’inici de curs 2015-2016

Un curs nou ple d’il·lusions, caracteritzat perquè per als xiquets i per a les xiquetes de l’escola és el darrer. Se’ns han fet grans! si més no a l’escola. El 24 de setembre a la tarda vàrem realitzar la reunió informativa d’inici de curs per ales famílies de l’alumnat de cicle superior. Com anirà el curs, quins són els professionals que intervenim en l’educació dels vostres fills i filles, les mesures de suport, les activitats, les novetats. Tota aquella informació que pensem que és interessant de conèixer per treballar plegats i aconseguir el millor pels vostres fills, els nostres alumnes.

Per a totes aquelles famílies que per qüestions laborals no vau poder assistir-hi us deixem un resum en powerpoint que us podeu descarregar o consultar online. I ja sabeu … consulteu-nos qualsevol dubte que tingueu.

Bon curs 2015-2016 a tothom!