Reunió d’inici de curs amb pares i mares d’alumnes de P-5

p5A l’inici de curs les mestres tutores de P-5 organitzem una reunió amb les famílies del nostre alumnat per tal d’informar-vos sobre el funcionament de l’escola i l’organització d’aquest nivell d’educació infantil, el dels més menuts i les més menudes de l’escola.

Amb l’objecte de recordar i fer públic, per a aquelles famílies que no van poder assistir-hi, us facilitem la informació més rellevant que cal tingueu present.

REUNIÓ DE PARES I MARES DE P.5 CURS 2016-17

FUNCIONAMENT GENERAL

Benvolguts pares/mares:

L’educació dels vostres fills/es és una tasca compartida entre vosaltres i nosaltres, les mestres. Per tant cal la vostra col·laboració en tot una sèrie de criteris organitzatius del Centre, que passem a especificar:

Funcionament general:

• Horari: de 9 a Es prega puntualitat.
  • Cal justificar les faltes d’assistència.
  • Dilluns:(14-15h) entrevistes i consultes pares /mares.
  • Calendari del curs: Dies de lliure disposició, 31 d’octubre,5 de desembre, 3 de febrer, i 2 de maig.
  • 22 de desembre (de 9-13h )
  • Jornada intensiva: del 5 al 21 de juny ( de 9-13h )

FUNCIONAMENT DE L’AULA

• Encarregats: potencien l’autonomia i la realització personal.
  • Hàbits: faran referència a l’autonomia. Caldrà vetllar per una coherència entre l’escola i casa.
  • Aniversari: és un fet important i especial, fomenta l’autoestima i la maduració personal. A la classe fem una petita celebració voluntària, (no portar llaminadures)
  • Esmorzar: no abusar de xocolates i pastes; millor entrepans i fruita. Portar l’esmorzar dins d’una carmanyola, evitar el paper d’alumini.

Dimecres: dia de la fruita. Portar-la pelada i tallada petita dins d’una carmanyola de plàstic.

• BATES, ABRICS I JAQUETES AMB EL NOM I UNA BETA LLARGA per facilitar la feina de penjar als vostres fills.
  • Roba de recanvi de P3 marcada amb el nom.
  • Cada dia prenen el got a casa per rentar-lo, tornar-lo dins de la bosseta.

Divendres prenen la bata. Dilluns venir amb la bata posada.

• Roba còmoda. Evitar cinturons, “petos”, tirants.
  • Acostumar al nen/nena a fer “pipi” abans de sortir de casa. En cas de que el nen o nena no pugui aguantar fins que s’obri la porta demanar a les mestres per entrar abans.
  • Portar garrafes d’aigua quan s’avisi.
  • No portar joguines a classe.
  • No es donaran medicaments excepte en casos de malalties cròniques amb prescripció mèdica i autorització firmada del pare o de la mare. Si els infants estan malalts o tenen polls, s’han de quedar a casa a casa.

Informar aviat a les mestres en cas D’INTOLERÀNCIA ALIMENTÀRIA, AL·LÈRGIES O QUALSEVOL INCIDÈNCIA MÈDICA IMPORTANT.

• Sortides:

Durant el curs es duran a terme les següents sortides:

– Auditori de Música de Tarragona (PENDENT DE CONFIRMAR)

– Teatre: “Ona, la filla del mar” el 14 – febrer – 2017 a Reus

– “Ca Manxol” a Rasquera el 19 – maig – 2017

S’informarà amb antelació.

Com ens comuniquem?

Amb l’Agenda: per tal de comunicar algun fet important. S’ha de portar cada dia dins de la motxilla. S’hauran de signar les anotacions tant per part dels pares com de la tutora ja que es la manera d’estar segurs que s’han llegit.

1. Els informes: a finals de gener i al juny.
  2. A principi de curs a P-3. A P-4 i P-5 durant el curs.

El dia de psicomotricitat els nens/es han de venir amb xandall i calçat esportiu.

Gràcies per tot: Les tutores.