RESUM REUNIÓ INFORMATIVA P4

REUNIÓ INICI DE CURS P4 A-B 2021-22

PUNTS A TRACTAR:

1- ENTRADES I SORTIDES.

Relaxades de 8.55 a 9.10hper la rampa del pàrquing de terra, acompanyats/des d’un sol progenitor.

Accés per la porta del mig del pati i venir directament cap a la classe. Si l’alumne/a té febre durant el dia, s’avisarà  les famílies i es durà a la sala Covid, s’informarà a la directora i us l’emportareu cap a casa. Cal avisar al Cap de referència. No porteu als/les nens/es malalts/es a l’escola.

Primer, deixar els/les germans/es petits/es a la classe abans que els de primària.

Abans d’entrar a la classe, els nens i nenes es netejaran les mans amb hidrogel i/o sabó de mans.

Els pares/mares no podran entrar a la classe.

2- MOTXILLES I JAQUETES.

Les penjaran als penjadors del passadís.

Jaqueta amb beta i motxilles proporcionals.

3- ESMORZAR.

L’esmorzar en carmanyola, si porten fruita ha d’estar  pelada i tallada. Recordeu que el dia de la fruita és dimecres, però poden portar-ne altres dies.

Cal portar una ampolla d’aigua prou gran perquè no es podrà reomplir.

4 – ORGANITZACIÓ DE L’AULA.

Si s’hagués de confinar la classe ja es comunicarà quins seran els procediments per tal agafar el material. Se us avisarà a través nous canals de comunicació del centre: Telegram (Per a informacions generals del centre) i ClassDojo (Informacions d’aula).

5- BATA.

Només la posarem per a fer plàstica. Quan la portin per rentar, cal que la retorneu al més aviat possible.

6- JOGUINES.

Les joguines de la classe i les del pati es compartiran amb el grup classe i es desinfectaran de manera adient.

No es poden portar joguines de casa.

7- PATI.

Estarà dividit en diferents franges horàries per nivells i, a més a més, estaran separats per grups. Aquest curs, al pati hi haurà dues separacions, ja que només som dues classes per cada nivell.

El pati de P4 serà d’11 a 11:30h.

8- ANIVERSARIS.

Al consell escolar es va acordar que els aniversaris es celebraran tal com fèiem el curs passat: cantant cançons, fent dibuixos, corona…, en cap cas, es portarà menjar ni beguda per compartir, igual que els detallets individuals.

9- COMUNICACIÓ FAMÍLIA-ESCOLA.

S’utilitzarà l’APP de TELEGRAM, que l’haureu de baixar i us haureu d’afegir al canal de l’Escola Sant Jordi.

El CLASSDOJO l’utilitzarem per a la comunicació de la classe. Si algú té problemes per accedir comunicar-ho a les tutores.

Cal que tingueu les dues Apps descarregades als vostres dispositius i que aneu consultant-les freqüentment.

En cas que necessiteu enviar un missatge per correu electrònic, l’adreça és:

P4 A: p4.a@escolasantjordi.net

P4 B: p4.b@escolasantjordi.net

10- SORTIDES.

Primer sortirà l’alumnat de l’autobús.

Les portes per venir a recollir els alumnes s’obriran a les 13:45h.

Haureu d’esperar una mica separats de la porta.

Els alumnes es tornaran a desinfectar les mans amb gel/sabó a la sortida.

11- RENTAT DE MANS.

A més a més de netejar-se amb gel hidroalcohòlic a l’entrada i la sortida, també es renten les mans amb aigua i sabó abans d’esmorzar, després d’anar al pati i sempre que vagin al lavabo.

12- FALTES D’ASSISTÈNCIA.

Justificar-les al ClassDojo.

13 – MEDICAMENTS.

No es donaran medicaments, excepte amb recepta mèdica i autorització signada pels pares.

14- AL·LÈRGIES.

Comunicar-ho com més aviat millor a la tutora.

16- FUNDA DE PLÀSTIC AMB DOCUMENTACIÓ A EMPLENAR.

Les famílies que no heu assistit a la reunió d’inici de curs o bé l’heu fet telemàtica, els primers dies de curs se us entregaran dins una funda de plàstic i cal llegir-los atentament, emplenar-los i retornar-los a la vostra tutora tan aviat com es pugui. ATENCIÓ: Hi ha fulls que s’han d’emplenar per les dues parts.

Aquest any estan contemplades dues sortides si la pandèmia ens ho permet: teatre i la granja. Més endavant ja us informarem de les dates i els pagaments.

18- HORARI.

Aquest curs s’iniciaran amb la Llengua Anglesa i Informàtica. Mitjançant tauletes digitals es treballaran una sèrie de continguts de diferents àrees curriculars. També se us informarà mitjançant l’horari escolar del dia de la Psicomotricitat. Recordeu que és important que vinguin amb roba còmoda i calçat esportiu.

Continuarem amb les sessions setmanals del treball per ambients i realitzarem un projecte al llarg del curs.

Moltes gràcies per la vostra lectura, bon inici de curs!!!

Les mestres de P4.