Nova intranet per a l’alumnat de cicle superior

L’escola posa en funcionament una nova eina per a l’alumnat de cicle superior, la intranet.

Una intranet és un lloc web on només poden entrar les persones autoritzades per compartir entre elles certa informació.

Des de la intranet cada alumne/a de l’escola podrà accedir a tots els serveis de la nostra plataforma educativa amb més facilitat. Dins de la intranet us hem preconfigurat un e-portafoli perquè aneu anotant els aspectes més importants dels vostre aprenentatge, els vostres avenços i les feines que aneu fent en format digital.

Per accedir-hi ho heu de fer seguint el següent enllaç, que convé anoteu a la vostra agenda:

Entreu i familiaritzeu-vos amb aquesta nova eina