Aplicacions que recomanem instal·leu a la tablet

Com ja sabeu enguany iniciarem al curs de 5è la lectura des de la Tablet. Per anar avançant en aquesta tasca recomanem que instal·leu dues apps gratuïtes en els vostres dispositius android.

• La primera es diu <<Google Play Books>> És una aplicació que us permetrà llegir llibres en format epub i pdf. Els llibres que podreu llegir són els que tingueu a <<La meva biblioteca>>. Recordeu que per accedir a <<La meva biblioteca>> necessiteu tenir configurat el compte escolasantjordi.net a la vostra tablet.
Cover art
  • La segona és una app que ens permeti llegir còmics. Els còmics que llegirem estan en format .cbz, la qual cosa vol dir que per llegir-los des de la tablet o des de l’ordinador necessiteu un programa específic. Recomanem que us instal·leu l’app <<Perfect Viewer>> per poder llegir els còmics a la tablet.
IMPORTANT: Aquestes apps són només per a dispositius android. Per instal·lar-les heu de fer servir l’aplicació