3r C ha treballat com a projecte Itàlia

Els alumnes de 3r C van escollir Itàlia com a projecte interdisciplinar.

Les tasques que hem fet:

• Hem estat treballant tot el curs fent un treball de recerca en petits grups.
  • Hem buscat en llibres, enciclopèdies, internet,…
  • Hem fet resums i triar tot el que s’ha d’estudiar per a la prova final.
  • Hem el·laborat murals que ens han servit per fer l’exposició oral que cada grup ha presentat a la resta de companys i fins i tot algun ho ha fet als companys de 5è B.

Si reflexionem ens adonem que hem treballat i hem après un munt de coses. Per poder realitzar el projecte i aconseguir-ne l’objectiu que ens plantejàvem hem hagut de treballar moltes habilitats:
Tria,argumentar, planificar, organitzar,cerca informació, seleccionar,comparar, resumir,treballar de manera cooperativa, estudiar,modificar, discutir, rectificar, redactar, expressar-se de forma entenedora, valorar el treball i les decisions dels altres,….

Ha estat un treball molt interessant i el resultat molt satisfactori.

Aquí us deixem unes fotos de l’exposició oral que tots els grups han fet.