Xerrades “Cafè en família” i #aquiproubullying

Des de l’escola i el Consell Comarcal amb el SIS (Servei d’intervenció sòcioeducativa) hem planificat unes xerrades per a famílies de l’alumnat de 5è, 6è, 1r ESO i 2n ESO a la nostra escola amb l’objectiu d’abordar temes de rellevant importància en l’alumnat preadolescent. Hem englobat les xerrades programades al “Cafè en família” amb les que tenim planificades dins del programa d’innovació #aquiproubullying del qual forma part l’escola i hem creat un programa general que ara us presentem. Les xerrades començaran el proper dilluns 11 de febrer.

Esperem que siguin del vostre interès.