Una entrevista molt interessant a dos educadors que ens parlen de l’adolescencia

ricard-jimenez

Ricard Jiménez i Pere Salvador el 21 de novembre del 2012 van ser convidats al programa Singulars presentat i dirigit per Jaume Barbera qui ens els presenta de la següent manera:

“L’un és tècnic d’ Educació, i l’altre és director de l’Institut Alba del Vallès, a Sant Fost.
Aquests dos educadors ens diuen, entre altres coses, que no podem escollir els amics dels nostres fills, però sí que podem escollir on els han de fer, perquè no tots els espais afavoreixen l’educació.Als pares i mares amb fills adolescents els diuen que cal ser coherents i que cal mantenir uns límits i normes. És bàsic educar en l’esforç i el compromís, i és prioritari que no es trenquin els vincles afectius.”

Com els nens i nenes de sisè tenen una edat en la que comença l’adolescència ens sembla interessant facilitar-vos l’enllaç a aquest programa. Aixi que us deixem amb:

Ricard Jiménez i Pere Salvador: Educant pares i mares.