Un any més, compartim experiències a la Xarxa de Competències Bàsiques

Des del curs passat, la nostra escola forma part de la Xarxa de Competències Bàsiques que inclou escoles, instituts i centres educatius de tot Catalunya, organitzats en diferents xarxes territorials.

En aquesta formació, es practica i es valora per damunt de tot el treball entre iguals i per això parlem de projectes, treball cooperatiu, aprenentatge entre iguals, etc., però sense oblidar aspectes més didàctics i organitzatius. Com a escola, presentem alguns dels projectes que es treballen al centre i per això, escrivim articles en un bloc, on altres escoles del territori també hi estan convidades i així de tots/totes se n’apren i es fa xarxa.

Us deixem l’enllaç del primer article que hem publicat al bloc, presentant el nostre Equip Impulsor i els dos projectes que, aquest curs, presentarem a la Xarxa de Competències Bàsiques.

ARTICLE BLOC XARXA CCBB