Trobada de Corals -2008-

Des d’aquesta setmana, alguns alumnes de Cicle Mitjà i Cicle Superior que formen part de la Coral Escolar assagen dos dies per setmana les cançons que interpretaran a la Trobada de Corals que tindrà lloc a l’Auditori Felip Pedrell de Tortosa a finals de maig.

Les peces que hem escollit per aquesta trobada escolar són “La calma de la mar” i el cànon “Tres i tres”. A més, conjuntament amb altres escoles que participen a la Trobada, cantaran “Dins la fosca” i “La gata i el belitre”.

Esperem que les hores i dedicació dels assajos ens doni bons fruits a la Trobada.