#TrashChallenge

Avui els alumnes de quart hem anat caminant seguint la costa fins la platja de l’Estany. Hem recollit tota mena de plàstics, papers, vidres, llaunes…Hi havia moltes escombraries!

Hem distribuït tot el que hem trobat en bosses de diferents colors per poder-ho reciclar.

Després ho hem tirat als contenidors corresponents. Així hem evitat que tota la nostra brossa faci cap al mar i tenir el nostre espai més net. Tot i que ha plogut, ens ho hem passat molt bé!

ALUMNES 4t A

Avui els alumnes de 4t hem aconseguit el repte de #TrashChallenge . L’objectiu era recollir el màxim de brossa possible. Els alumnes portàvem bosses d’escombraries que hem omplert.

La nostra opinió:

Clàudia: Hem de cuidar més el nostre entorn.

Jordi: Les persones són molt brutes i contaminem molt.

Paula: No hauríem de recollir tanta brossa si estigués tot net.

Eila: Haurien d’haver més contenidors per la costa per poder reciclar.

Àlex: Els animals no tenen la culpa de morir per la nostra contaminació.

Hajar: hem de ser conscients del que fem.

ALUMNES DE 4t B

Hem anat des de l’escola fins a l’estany i passant per diferents platges, recollint deixalles que ens anàvem trobant pel camí. Tots anàvem ben equipats: guants, bosses de colors per a reciclar i moltes ganes de netejar el nostre entorn.

Ens hem trobat molta brossa: papers, vidres, caixes de cartró, ampolles de plàstic, poals, restes de menjar, llaunes, material d’obra, etc.

En arribar a la platja hem trobat diferents algues, esponges marines, clòtxines i inclòs, tres ous de manta roja.

En arribar a l’Estany hem esmorzat i hem hagut de tornar a l’escola molt ràpid perquè s’ha posat a ploure. En passar els primers contenidors, hem tirat la brossa.

En total hem recollit, aproximadament, 16 bosses de brossa.

Durant aquest dia hem aprés que no hem de llençar coses al terra i també hem aprés a reciclar. D’aquesta manera cuidem el nostre entorn i evitem contaminar el planeta.

ALUMNES DE 4tC

LINK A LES FOTOS